مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین صبح امروز این تیم شرکت نکرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، تمرینات پرسپولیس بعد از 2 روز تعطیلی از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر و پشت درهای بسته از سر گرفته شد.
 
بازیکنان پرسپولیس پس از نیم ساعت گرم کردن و انجام حرکات هوازی به سالن وزنه درفشی‌فر رفتند و زیر نظر کادر فنی به بدنسازی مشغول شدند. سرخپوشان سپس دوباره به زمین برگشتند و تمرینات هوازی را دنبال کردند.
 
* سید جلال حسینی که چند روزی به سفر رفته بود در تمرین صبح امروز حضور پیدا نکرد. این در شرایطی است که گفته می‌شد مدافع پرسپولیس برای حضور در لیگ قطر به این کشور سفر کرده اما ظاهراً حسینی در ایران حضور داشته است. خلعتبری دیگر غایب تمرین بود.
 
* سعید شیرینی برخلاف روزهای گذشته در تمرین امروز حضور داشت.
 
* کارگران ورزشگاه درفشی‌فر پیش از شروع تمرین کاورهای پلاستیکی که روی زمین وجود داشت را جمع کردند. با وجود اینکه زمین کاورکشی شده بود اما آثار یخ زدگی در قسمت‌هایی از زمین وجود دارد.
 
* بارش برف باعث شده بود تا هواداران پشت در ورزشگاه ورزشگاه حضور نداشته باشند.
 
* به مناسبت تولد علی دایی کیک بزرگی به تمرین پرسپولیس آورده شده بود. بعد از تمرین بازیکنان پرسپولیس برای سرمربی خود جشن تولد گرفتند و به سر و صورت دایی کیک مالیدند!
 
* نکته جالب تمرین این بود که مسئولان ورزشگاه درفشی‌فر که برای برف‌روبی زمین چند کارگر گرفته بودند، اما پول دستمزد کارگران را نداشتند تا آنها برای گرفتن پولشان در درفشی‌فر ماندنی شوند.
/2759/